ber så hemskt..

..om ursäkt. Tack Mr. Kolflaath, SHAYNE heter ju självfallet WARD å inte GARD som jag av någon outgrundlig anledning fick honom att heta för en stund. Men nu vet ni detta.


trevlig kväll på LO. -Yes det var det. Nu väntar en skön helg. Kulturnatten imorrn, mkt trevligt. ska för övrigt sjunga imorrn FYRIStorget kl. 23 oo. utanför forex i Uppsala city. Kom kom kom !

Sen väntas det en fika med min käre vän Mikk. Maybe or not? Får se hur länge denna planering håller. Va tusen år sen jag tog mej ett ordentlitg snack me denne pojk, så det ska bli ett sant nöje.


Härlig känslorus fick jag idag. Flrstår inte, men hösten är på gång å jag är kär!

..Kär i hösten. Jaa, kan man va kär i en årstid? & just HÖSTEN. sommaren älskar jag. Men hösten är så härligt befriande på nåt sätt som jag inte kan förstå. Huum?!
Johannas tankar-tänkar-natt har satt igång, ännu en gång. Huuh vart ska detta sluta?

Imorrn åker hela ÅK2 -LO till Polen för att besöka Auschwitz å sådär. Jag hade gäärna fööjt med LOKG. men nej nje. tanken kom jag på alldeles på tok för sent. -Tyvärr.


NU ska jag sova. men först ska jag lyssna på SHAYNE GARD & tänka klart.
jag ska jäämt tänka. ALLTID . varför är det så?

En tänkare utan dess like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback