Byte av .

byte av sidlayout har skett. får se om detta blir långvarigt elr på kort-tids-prov. Maybe baby. Jag gillar iaf stilen på inläggens överskrifts -bokstäver. Komplicerat det där lät. Haha, ibalnd har man svårt å formulera sej. Tjejer som killar.

tanken slog mej att det va längesen jag skrev något riktigt seriöst. Om mina tankar. Jag har helt enkelt varit på "den ljusa sidan av sinnestämningen." Ganska pigg och ganska glad med andra ord:)

Känns för övrigt mycket kul att få sjunga m. kören på Kulturnatten på lördagkväll. Blir nog härligt det!
Kul med nya tillskott är det oxå.

Längesen jag visade bilder är det oxå. TRÅK. ska se om jag hittar nåt som jag kan liva upp min fina blogg med.

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Underbart det Du skriver "med lite distans klarnar allting". Så klokt, så vist.

Postat av: Johanna

Cleopathra: Jaa, det är så sant. Kul att du skriver:)

2006-09-04 @ 11:07:00
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: sara

johanna! nästa gång vi klasskamrater träffas en lördagkväll för temabuilding så får du pallra dig dit! :) då har jag någon att slå på! moahaha!
vi ses imorgon kvinna!

2006-09-04 @ 21:02:32
Postat av: Johanna

Sara: Hahah, jaaa ja ville komma. men ja hade trots allt lovat om Sthlm innan;) å du vet, min kärlek till Sthlm är värderad mkt högt! Men jag vill verkligen va me er !! Sara detta måste vi ordna snarast möjligast! Kära klasskamrat å vän! Hahah dåå har JAG någon att slå;) Ses imorrn, ja ska träna musklerna mina ikväll:D moahhaa
Kraaaam/Johanna

2006-09-04 @ 21:45:26
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Emanuel

kulturnatten inväntas med stor iver, iår ska jag försöka vara lite mer på alerten än tidigare

2006-09-04 @ 22:03:58
URL: http://vidunerligt.blogg.se
Postat av: Johanna

Emanuel: Jaa, jag instämmer til fullo. STOR iver var ordet:) jaa, men det tycker jag. :) mer engagemang vill vi se!

2006-09-04 @ 22:41:53
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback