dagen till ära

Gårdagen blev mycket lyckad! Storstan med Sara kan inte bli mer än lyckad. Vi hade mycket att prata om å det kändes skönt att fortsätta där vi sist slutade. Vi konstaterade i slutet av dagen att det är ytterst små detaljer som förändrats sen den tiden -det-bara-var-jag-och-sara-och-vi-gjorde-allt-möjligt-skoj-som-att-vandra-på-vetlandas-gator-och-höra-visslingar-i-vart-och-vartannat-kvarter. Hahah, det va tider det. Som vilken annan småstad som helst finns det, ja va ska man kalla det?,-raggare? Likaså där.

Dagen till ära mötte vi även Daniel i Idoljuryn. (!) Sara hajade till å istället för att göra ett kort konstaterande till mej om att det faktiskt var Daniel i Idoljuryn som stod där så rå stirrade hon in i hans ögon och ryckte hårt(!) i min arm. Uppmärksam som jag är hade jag redan förstått detta dock inte Sara, så snart vi hade kommit förbi denne man sa vi högt å tydligt "Daniel från IDOL !" Stackars Daniel, såna blickar han får. En oskyldig (kanske inte?) man i sina bästa år blir ut-tittad av såna som vi. GÖTTANS för han kanske. Daniel såg ut å va hyffsat nöjd över att bli igenkänd iaf. Inte alla som blir uppmärksammade på stan av okänt folk inte. Nej nej.

Idag; har jag varit på möte och ätit på max med familjen. haha;D känns som på gamla goda tiden då vi åt där för jämnan. (Åtminstone kändes det som det.) Jag var barn då, nu har jag åldrats, lite iaf.
Ska nog plugga lite, veckan kommer bli händelserik och jag kommer antagligen inte hinna plugga på kvällanra så bäst jag börjar nu, kikar på något, lite iaf:)

Lyssnar på SKÖNA Coldplay, känns som det är lite ur tiden. Men det är det som gör det så unikt. Jag ska fortsätta lyssna på detta minst sagt HÄRLIGA band. Jag älskar dem. Deras musik får en att slappna av på ett konstigt sätt, å inom mej så pirrar det. Konstigt va?! Det pirrar i magen när jag lyssnar på Coldplay. Konstigt, annorlunda, speciellt, ja det må det vara. Men det är så det är. Under perioden då jag lyssnade rejält på detta band så hände det mycket i mitt liv. -Ja, det va visst så det var. Skön magkänsla är det iaf:)!

Nej nu ska jag gå och göra nytta. Vill ut å köra vår fina gamla Mazda, den nyinköpta darlingen! I adore it, den är så söt å ful på samma gång. DOCK härligt skön å köra. Gäsa (gasa) å växla. -MYSbil!
Jag väntar fortfarande på körkortet. Haha trots att det är nu, mindre än 8 månader kvar tills körkort. Lång tid med andra ord. Men det sägs ju trots allt att tiden går fortare och fortare, vi får hoppas på det då.

Goodbye mr. gott folk

Kommentarer
Postat av: Carro

"Vill ut å köra vår fina gamla Mazda, den nyinköpta darlingen"

så den är både gamal och nyinköpt?!?! ;) sööt

ja a du... pappa tror att jag kan ta körkort redan i vår!! :D fast att jag inte har börjat köra ännu..hehe.. :) liten uppmuntran.. han tog körkortet på 3 månader!! :D såå, hoppas att jag har samma kalibrer som han har ;)
så blir det mkt åka åka för oss i sommar då rå?!? :D
det ser jag fram emot! :) du är go!

Postat av: Johanna

Carro: Jaa, det är en gammal bil som vi har köpt seeddu;)
Jaaa det tror jag oxå! Absolut. Dock en fördel ju längre tid man kört. Mycket KÖRANDE för oss i sommar närmare bestämt;)
Gillar dej Caooo!

2006-09-03 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback