dagen till ära.

sitter nu hos Emma. har varit och kampanjat lite idag för KD (Kristdemokratern, för er sominte visste) På Brantingstorg. Mycket trevligt var det & härliga gensvar fick vi! många är väldigt positiva till KD & till att vi tar oss tiden en lördag (!) att stå & bjuda på garits kaffe&kaka & ett trevligt samtal om höstens hetaste ämne; Politik!
Häärligt är vad det är & lyckorus gårgenom kroppen när man vet att man gör nytta för Sverige. Jag har nu, verkligen insett, på riktigt hur bra politiken vi driver är. Helt sjukt bra grejer!! Så intressant det är.
Detta är verkligen nåt ja vill syssla med ett bra tag till, om inte hela livet! Får se vart vägarna leder. Nånstans ska jag iaf:)

Efter att vi vart där nåra timmar gick vi in på ICA (WOHO, edt är lördag & enligt min å salems deal så får vi käka godis å sånt iadg!WO!) Köpte godis! & gick hem till Emma föratt där äta goood mat. Korv & pommesfrites! YEah. Me like! -Tackar för det!

Nu har vi precis dammat mattor! Duktiga brudar i luffiga kläder. Jag i beiga brallor & stor KD-tröja. (förlåt KD!) & emma i svarta pants & svart linne. hahah mycket heta måste jag säga;D
Därefetr har vi fixat oss, smink kläder på. & nu väntar vi på Vikcan för att vidare bege oss neråt stan. för där är det fest!
Ska sjunga i kören ikväll på Fyristorget (utanför forex i stan) kl. 23.00- KOM KOM KOM !

Det blir en kul kväll tror jag:)

För övrigt; Så är mina 89or i Polen nu. Mycket speciellt! Hoppas de får det bra iaf. :) ska bli kul å höra hur de haft det där borta. annorlunda resa, minst sagt!

Nej ni, dags å dra sej kankse?!

Goodbye gott folk & trogna bloggar-läsare!

Kommentarer
Postat av: sara

hej! ni var jätteduktiga igår, men min tinnitus klarade 4 låtar ungefär. jag som trodde att ni skulle sjunga lugna änglasånger typ, tog inte med mig några öronproppar. men jag hade fel jag. det var roligt att se! hursomhelst: duktig var du!
vi ses imorgon!

2006-09-10 @ 12:26:55
Postat av: Johanna

Sara: Heej tack du vännen:) det gick lite sisådär, lite under förväntningar tyvärr. men men:) hahah nej dååå;) vi röjer vi:D
tack! Ses imorrn!!

2006-09-10 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback