En fungerande pulsklocka..

...var allt som behövdes.


Har precis käkat lunch. Sprungit 2 km å är lite seg,

Jag hade planerat detta mycket noga, min idrottsplanering. Tänkte springa med pulsklocka idag å testa för att sen använda värdena för å jämföra om nåra veckor. Men ack, så det kan gå, visade sej när ja sprungit klart att pulsklockan inte mätt ett enda värde ! S Ä M S T säger ja bara. så det är bara å göra om det.
Mycket trrevligt. Jag tror jag döör,

Nu sitter jag iaf här med Sofia å grejar lite med historia arbetet. Känns bra, satt uppe igår å gjorde klart allt. Nu är det bara utskirften kvar.

Tänk att det redan är torsdag. Sjukt va tiden går fort. Snart FREDAG igen ! Imorrn blire fika m. mikk, lång dag i skolan först å därefetr möte. Skönt emd helg. Personligen ska ja jobba med Människan Socialt Kulturellt arbetet, men det funkar ju det med.

Ska bli skönt å komma bort ltie nästa vecka. Nordic:)! Sköntskönt.
Vi ska vandra på stan å va smakråd åt Micke oxå, haha blir trevligt;p

jaja, dags å ta sej samman, Historia lektion på g !

har tänkt på mycket senaste tiden, kanske ska dela med mej av mina tankar. Får se vad jag är på för humör sen,

Goodbye människor.

Kommentarer
Postat av: m

jogga e superbra!
d e kanon... d kan bli kul;)

love m

Postat av: Johanna

haha jaa jogga är bra:D

2006-09-22 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback