Goodmorning, idag är det en segerdag för er som inte visste.

Godmorgon,

Skulle kika på NyGenerations hemsida när Nordic slutar. Kl. 13 på Söndag är sista mötet.
Ska se om ja kan fixa sådär hyper billig resa hem oxå! 27:- från Uppsala- Sthlm. Mycket bra tycker jag:)

Trevligt,


dags att klä på sig å äta frulle. Vet inte vad jag ska ha på mej, däremot vet jag vad jag ska äta till frukost.
-Vilket dilemma !


Ledig imorrn- fre. Härligt ! Så ikväll blir det till att sitta uppe å skriva skriva skriva. Men det är mys tycker jag! Har nu äntligen satt igång med mitt arbete på allvar iaf, trots det så går det lite lite trögt. Men jag kommer igång, brukar ju flyta på när jag känner pressen att bli klar.


Dags för skola skola skola, Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback