helt slut, snart börjar det roliga

galet trött. Igår/i natt var vi vid Valstugorna å kampanjade. 22-02,- tog bussen hem till Emma därefter å slaggade över:) (Tack människo; Kduare, muffare å allianssyskon för en trevlig kväll! ) Härlig gemenskap hade vi, minst sagt. Därefter slocknade vi fort(!), efter en liten samtalsstund vid matbordet hos familjen Hellbom.

Kl. 10.55 slår emma upp dörren till rummet jag sov i. "godmorgon" Jag var död. Mycket trötter. En ny kdu-allians dag väntade. följde med Emma till ICA-hon skulle jobba å jag tog bussen där ner till stan för att träffa Ebba å hänga vid valstugan. Mycket riktigt kom jag ner. Hängde där, vi kampanjade med lappar å grejer. Gööttans va det. Möttes av pigga alerta hälsningar; "Heej allianssyster, hur mår du?!" De sköna muffarna va igång ! Goa människor det där, hängde ett tag med de. Mycket trevligt. Efetr en stund kom Emy ner oxå. Trevlans! Vid 14.00 var det torgmöte med Kristdemokraterna. HÄRLIGT!
Som avslutning på det goa mötet sjöngs det Allianslåten-live! What- a-feeling- jag säger då det. Hela torget stod i brann å alla klämde i, inte minst i refrängen! MUMMA på den.
Vi kampanjade lite till, delade ut ballonger å grejer. GÖÖT!

Därefetr som en fin avslutning på KD dagen bar det av till Café 018. Tack för ett fint fik å god mat ! Där ska jag hänga mer! Absolutely;) Kära Petra kom förbi å hämtade upp mej för att sen åka vidare till Kristallen, där det väntades på hjälp . Vi har nu tillbringat en stor del av kvällen med att inhandla å fixa ordning bord å grejer till imorrn- VALVAKA 06. jag säger bara en sak, -Sosseland, Here we comes !

Efetr en lååång kväll där kom Salem förbi å jag hämtades upp för att vidare eskorteras till Davve & Anibals fina hem. Där hängde jag en stund, vi tittade på Parlamentet-Valspecial. (haha ganska kul ändå:P )
Vid 23. 00 var jag toook galet trött, så mamma kom å hämtade mej. - Älskade mamma, tack!
Ska precis sova. Inget möte för mej imorrn, ska ladda batterierna. Sov på tok för lite i natt.
å imorrn blire nog inte mmkt sömn där heller, Nej;/ Dags å sova !

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback