Idag, bär det av ..

.. till Stockholm, Nordic-06

Känns mycket roligt:)

Hann klart med mitt arbete igår ! och jag äärr lyycklig. Okej, har lite till å göra, små detaljer:) känns bra iaf.
Har packat det sista nu, med andra ord lakan, kuudde och täcke:D jaaa, det är vad jag ska ha. Pallar inte me liggunderlag och sovsöck, usccchaabusccha för det. & kläderna å allt det packade jag igår!


Jag lyssnar på en Häärlig låt nu. Sköna männiksor - Allram & Tjet, och den är verkligen sköön. Jag gillar texten;D

"det finns så många sköna människor
som aldrig kommer fram
precis som böcker i bibliotek
som bara står och samlar damm
om man bara tittar utanpå
då missar man en värld
som man aldrig får en aning om
fast den alltid finns där"
-Men alla har dem nåt att ge,

Mycket klokt. För så är det ! Glöm inte att titta på insidan oxå.



Nej, dags och äta frulle, fixa det sista. & göra klart det sista på arbetet:)!


Ha en bra helg vänner, för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback