jag är fast, fången

..i att läsa bloggar. Det är SJUKT, men jag älskar det verkligen. Det är så himla kul å läsa folks bloggar, se vad de gör, tänker å har för intressen. Läsa deras LIV helt enkelt. tragiskt, -jag vet.

Men börjar allvarligt talat tröttna lite på alla-likadana-ska-vi-vara-mode-freaks-dagens-out-fits-bloggar, mendet är lite kul å läsa. I alla fall de bästa. Har några bloggr som jag läser dagligen. och det är UPPSKATTAT. Gillar det mycket. Inspirerande outfits är ganska kul ändå.

Men idag spreds ett leende över mina läppar, detta med -dagens-out-fit har tydligen påverkat andra könet oxå. första gången jag såg en grabb lägga ut dagens outfit. Men det va lite små coolt faktiskt, han kommenterade en outfit på en av mina-läsnings-blogg och hiptjillevipp så var ja inramlad på hans place, och det var roligt att se hans bilder å läsa hans tankar om kläder å va som är snyggt. Haha tackar för det. Dagens nöje.



jag har riktigt flyt i mitt skrivande Människan Socialt å Kulturellt kurs nu ja about MIGRATION! det är intressant.
har en kompis som jag kan ställa såna där sjuka men ändå smarta frågor om invandring å migration. Tex hur det känns att komma till Sverige, om man känner sig svensk eller jag-är-verkligen- inte- svensk-nånstans. Iförsej är han född i Sverige så allt kan ja ju inte få svar på. men en hel del iaf. Me like.

Jag har kommit på mej själv med att jag blivit såfrågvis på senaste tiden. jag vill veta allt om olika länder. Mellanösterns länder är intressanta tycker jag. Oså vil jag lära mig mer om INDIEN. I want to go ! Jag vill verkligen åka dit ! Jag vill jag vill jag vill. Skulle va så häftigt.

Jag vet vad jag ska göra i mitt liv, efter gymnasiet. Oj vad ja ska ut å resa. Det är min passion i livet !

-helt klart. Språk, länder och kulturer fascinerar mej mer än mycket annat.


Det är livet på en pinne det.

Kommentarer
Postat av: sara

vad är det jag hör skrikas om Indien? ;D

2006-09-27 @ 20:57:00
Postat av: Johanna

Sara: Jaa, jag har verkigen insett nu att det vore ett otroligt berikande land att åka till. Jag vill sätta min fot där snarast!

2006-09-27 @ 21:16:58
Postat av: Johanna

Sara: Jag vill dit ! Möta folket, möta kulturen.

2006-09-27 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback