Jag vill, vill du?

igår. -OJA ! Vi röjde stan, (stora torget) med Moderaterna. Det var fest! & Hela Alliansen var enade, alla ungdomspartier stod tillsammans & hade en slaggrej? haha som lockade mycket folk. Muffarnas (moderaternas ungdomar) härliga-glädjespridar-låt lockade, även den, till sej en hel del människor. I deras partytält rockade vi loss. Mycket glada över att ha segern inom räckhåll. Antagligen lyckas vi!

efterfesten fortsatte efteråt, haha det va trevigt & umgås lite med muffarna oxå. har inte haft så mkt kontakt med dem. I och med alliansen så är vi enade & står tillsammans. Vilket jag tror är väldigt viktigt för att vi ska komma nånstans.

På frredag blir det stan med Alliansens ungdomspartier i Uppsala, Stora torget, party natten lång (22-02) musik & dela ut flayers & sådär:) Mycket trevligt. Lördag; Streetreacha hela Uppsala- dela ut flayers & prata med människor. Söndag: Kl. 14.30- 17.00 ska jag stå i Vallokal & hålla koll, se till så det finns valblanketter å så. Härligt. Lördag kväll: 20.00 VALVAKA på Kristallen! FEST blir det, & mycket mycket spännande. Om vi vinner blir det till å parta med Moderaterna efteråt. Får hoppas på en lyckans kväll/natt!

Slaggade hos emma i natt:) MYS var det. Va så längesen, tok längesen sist:) Tack Hellboms för er gästvänlighet:)!
Möte imorse. usch å fy på mej, kom för sent. & så följde jag med Fia till ICA vid 11.30, bruden hade ju inte käkat nå frulle. Ajaj. Men trevligt var det, sitta i höstsolen å inse att sommarvärmen kasnke inte är helt över ännu, trots allt. SKÖNT! :

Mycket tuffa blir de närmaste två veckorna.-Jupp. 2 stora arbeten. iaf en stor uppgift- Människan Socialt & kulturellt. + uppgifter & läxor i mindre format. allt blir mkt tillsammans.

men men. livet har satt igång, bara å bita ihop. Jag är iaf galet sugen på att åka på NORDIC, såå det ska jag göra, blir ett hräligt avbrott på läsåret & pluggeriet. WOUNDERBART!


Förresten; Är det nån som har den skööna moderatlåten? JAG VILL HA,


Förövrigt; Jag vill oxå byta statsminister!



Bless and goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback