Jaha, så var den fredagen över, LÖRDAG !!

en fin kväll vart det till slut. trots stressen. Härlig lovsång, smörjelse över lovsångsteamet:)
Jag åkte 23.30, med blandade känslor. Jag säger då det. Men nu sen ja snackade me Vic känns det bra igen.- Hahha. She's the hero för tillfället;)

Imorrn ska jag till Sthlm. 9.10 bär det av med tåg tillsammans med Sara:) min fina Sara, som jag inte umgåtts med på väääldigt länge. Våra Sthlms resor är en traadition utan dess like. I löööv it ! Så kul man kan ha det:) !
På kvälla blir det partyparty. Min sköööna vän Mikk ska ha party å det ska bli kul å träffa folket igen:) Känns som man vart långt ifrån alla människor på LO nu under sommaren. så det blir härligt å träffa alla igen:) å en del gamla,gamla ansikten blir det säkert oxå. Göött!
Får se va det blir till present- nåt att minnas elr trisslotter. Jahaa..haha vilken kombination. Härligt !


För övrigt är det sämst att man inte kan se sina besökare elr läsare. SÄMST! såå därför tyckler ja att ni borde kommentera MERA ! så ja får lite respons. Vikll ju veta att det leder till nåt liksom:P

Så tack för svar ! :D

å annars, du måste GILLA LÄGET ! hahaha

å Lisa, godis- jag har godis, ååh choklad- jag har chklad.. OCH Bakelser !! HAHAHAH. såå sjukt kul. Skönare klassfränder får man leta efter. Skön klass har jag. Jag gillar folket;)
Sara- du är en underbar, dyrbar människa. Gillar dej skarpt! :)

Kommentarer
Postat av: ...

låter som en rolig tradition!

2006-09-03 @ 00:08:47
Postat av: Johanna

...: ja oja ! det är en tradition värd att följa.

2006-09-03 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback