Kärlek, och ganska mycket glädje.

som jag har kämpat denna kväll. Helt galet, och inte kom jag någonvart på väääldigt väldigt länge. Men efter lite hjälp och tröstens ord så har jag återhämtat mig (och hämtat lite kraft, tog en rast 15 min, drack te, rostade mackor med marmelad och läste modemagazin. -TACK!) What a difference ! säger jag bara, när jag kom tillbaka ner runt 23. 15 tiden så flöt allt på. Observera då att jag suttit ett BRA tag, ett antal timmar(!) betyder det och inte gjort någon endaste nytta. Nu på ungefär en timme har jag gjort meer än mest. och jag är Nöjder. Ska fortsätta med skrivandet imorrn tänkte jag, ska även plinga till migrationsverket för ytterligare info about things som inte står på varken google eller migratiosnverkets hemsida. Ska bli intressant å höra vad de har å säga. Sen ska jag även sy lite, tvätta och packa inför helgens bravader. (NORDIC here we come! , dock inga höga förväntningar ska jag ha, vic har påmint mej, jag är en hejjare på att ha för höga förväntningar på allt, aoosh.) Längtar till alla härliga möten iaf. Ska bli, minst sagt skönt.

Vi och Woods ska draga runt på staden var det tänkt, lördag antagligen. Då ska vi på jakt efter en trenchcoat till denne unge man och på jakt efter annat smått och gott för mig. Tror nog allt att det finns fler än jag som vill ha något smått å gott:) ! (jag är såld, sthlm är bland de bästa, där kom erkännandet. OOPS!)
Finns ju en hel del på önskelistan må jag säga:) Ska dock inte låta ha-begäret ta över. :) Sunt förnuft är det som ska råda.

Gillar starkt den nya gallerian i stan. den är fin på nåt sätt fräsch, å nåt för Uppsala att vara stolt över. Äntligen har vi kommit med nåt smart ! och vår expandering av Uppsalas går mot en ljusare framtid, det gillar jag ! Fler butiker väntas komma och vårt fina resecentrum väntas det på ! Bara det, kan vara en anledning att bo kvar i Uppsala, allt vi gått miste om som barn kan upplevas som vuxen, eller åtminstone gammal ungdom å ung vuxen. Lät spännande det där.


NU äntligen, kan jag sova med lugn i hjärtat och vetskap om att jag faktiskt blir färdig med arbetet imorrn.
jag hinner sy, jag hinner tvätta, och jag hinner packa. ! SKÖNT.

Ska fundra på vad man ska packa ner i min smidiga perfekta resväska. En grå behändig sak från TYSKLAND. den är önskvärd och älskvärd. Alla borde helt enkelt äga en sån:)



-det var värst, väldans fin.

Dags å sova kasnke? Är i försej ledig imorrn, (och på fredag !) men ska jag orka gå upp så måste jag nog sova.

Föör övrigt; That's because you drive me- Acid House Kings, Just love, deen är baa för mysig.
PERFEKT nattmusik för ett johanna-öra. Och nu har jag ÄNTLIGEN laddat batteriet på min Ipod nano, och har laddat med MASSA bra musicoo. Jag är nöjd helt enkelt. Den är så fin min lilla Ipod, jag gillar den !

annars är jag glad, pappa konstaterade idag att jag möjligtvis inom kort har en ny dator ståendes på mitt rum. Det tackar jag innerligt för. Denna datorn är uppskattad men oxå ett stort irritationsmoment för ett lättretat sinne som mitt. (och pappas sinne med för den delen, han satt vid denna datorn 3 min och efter dessa 3 min hörde jag mummel om att den både var vääädligt långsam och alldeles tok-trög)

Har även fått extra jobb på pappsens företag. vet dock inte hur jag ska göra, antingen om jag åker till kontoret i sthlm å grejar lite då och då, eller om pappa tar med sej uppgifter till uppsalakontoret:) Blir antagligen det sistnämna. och glad är jag !
Nu har jag två jobb :) ! -tackar jag för.

nej, dags å sova. Godnatt vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback