Kärleken är gränslös

Kärleken är gränslös




gränslös kärlek, mycket vackert.


Dröm- Lev

Kommentarer
Postat av: m

finns det gränslös kärlek? kärlek utan gränser?
jag har mina tvivel

love/m

Postat av: Johanna

M: jaa ja tror att det finns gränslös kärlek. All kärlek behöver inte se ut å va på ett sätt likt den mellan en man å en kvinna.
Kärlek till ett folk, till ett land, till en plats kan vara gränslös. Det är jag helt övertygad om. Sen handlar det ju förstås om hur man uppfattar ordet gränslös. Det finns många tankar kring ordet. Absolut. Men jag är säker på att det finns gränslös kärlek.
/jo

2006-09-13 @ 14:14:17
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: sthor

haha vilken bild johanna!! vågat ;) ja gillar dig ändå! moahaha.. Puss!

2006-09-13 @ 17:21:52
Postat av: Johanna

Sofia: Hahah, jaa lite för vågad, beror på:O
ha överseende;)
PÖÖSSS

2006-09-13 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback