Min nya kärlek.

..är Shayne Gard. I like him ! Underbar kvälls-natt-musik. OH vilken stämning. Sköön:)

Förövrigt: Jag har i dagarna insett sömnens egentliga betydelse. Den är underskattad! MEN jag tror att det är upp till var och en att göra denna fantastiska upptcäkt. Sömnens betydelse !

OH jag älskar att sova. Falla in i drömmarnas land och ALLT runtomkring försvinner. Alla problem och ickeproblem bara rinner av en å man somnar, å hamnar rätt in i en värld man kommer till när man är både glad, ledsen , tillfreds eller icke tillfreds. Oavsett så är det där du hamnar, oavsett om du vill eller inte. Det går inte att styra och jag älskar det ! Fantastiskt vad coolt det är. Tänka sej, klok person som kom på detta med drömmar (& sömn!, tacka Gud kanske)

Att lägga sej i en kall säng, ohjavahärligt. & sen somna på sekunden ! -Tackar för det. För att sedan sova läänge länge, drömma drömma, sen vakna upp, å upptäcka att man faktiskt FÅR sova vidare, man somnar kvickt som ögat, och sover länge länge. Drömmer precis i det sedet (?) att man kan styra sina drömmar. OH LIKE IT!



Nej nej. dags å praktisera. SOV GOTT gott folk

Kommentarer
Postat av: M

Shayne är bäst!

2006-09-08 @ 13:23:50
Postat av: m

ward, inte gard:P haha...

håller me den andra m, han e ljuvlig..

love/m

Postat av: Johanna

Kolflaath: Hahah vilket misstag. Shame on me ! haha:P
Ja oja, han är ljuvlig! Skönnattmusikominteannat!

2006-09-08 @ 18:31:22
Postat av: Johanna

Jaaa, han är otrolig!

2006-09-09 @ 01:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback