Önska

Elle har kommit. Tackar för den! Eftersom ja sa nej till min prenumeration får jag detta numret alldeles For Free. Mycket vänligt. & nu blir jag lite velig, kanske ska man ta prenumerationen ändå? Hum;/ vilka I-lands problem. Det är så man skäms.

jag vill i alla fall leka med Mikk. men mina läxor hindrar mej. Tråk på det. Sen var det ju tok längesen jag tränade. Det borde jag ju oxå prioritera in i mitt liv. Blir bra, kan komma igång nu när vi ska ha egen träning istället fär organiserad gympa på skolan. Jag ska gymma tror jag. Då kommer jag äntligen igång igen, efer min väldigt långa "paus". Usscchfy, jag som har kort å grejer. -Utnyttja detta!



----


Jag
tänker
fortfarande
på tiden, den med stort T.
Det va roligt, vi hade kul.
Nu är det andra saker som spelar någon roll, som är roliga.
Jag vill tillbaka. Jag vill leva framåt. Jag vill hit, du vill dit.



-goodbye-

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jue jättebra med egen träning jue

2006-09-14 @ 11:31:50
Postat av: Johanna

ja visst är det det! Nu får vi göra precis vad vi vill å känner för. Jag valde löpning! Gym på fritiden:)

2006-09-14 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback