plötsligt..

..försvann du ur mitt liv. Varför ?
Såg jag något som inte du såg?
Jag har många gånger ställt mej frågan Hur det vore om jag sagt allt det ja tänkt på.
Om jag lättat hjärtat och blottat mitt inre
Hade du stannat då?
Hade du stannat för att lyssna eller hade du gått
som så många andra gör?
lämnar sviker glömmer
jag har hört så mycket men vet så lite
är det en ovisshet jag känner?
en ovisshet om det som sägs verkligen stämmer?
jag vill vara partisk
inte tro på allt som sägs
men det är inte lätt,
inte när du bara går,
lämnar sviker glömmer
är det dina tre ord?
du skulle aldrig förstå
varför lägger jag ens energi på det?
jag borde också gått
gått iväg, för längesen
glömt och inte tänkt en tanke till
men det är något som håller mig kvar
kan du säga vad det är?
vad är det som tvingar mina tankar tillbaka?
svara lämna glöm
jag vill ha ett svar

Kommentarer
Postat av: emma

Så underbart vackert! Jag förstår dig precis. Du är beundransvärd. Kämpa på min älskade Johanna. Du kommer klara det.

Postat av: Johanna

Emma: Oh tack du ! Mina ord speglar mitt inre,
Vårat inre kanske, ? :) Du är min älskade vän ! Dyrbar är du!
Tack föör dina ord.

2006-09-23 @ 18:08:31
Postat av: carro

Du är så duktig på att skriva vännen...
Dina ord berör så!!
Gillar dig starkt!! Keep going my love :)

2006-09-24 @ 21:06:29
URL: http://liljeback.blogspot.com
Postat av: Johanna

Carro: Tack du ! Dina ord värmer ! :)
Gillar dej oxå; - MKT !! Kraaam

2006-09-24 @ 22:09:22
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback