Powerwalkt å andra trendiga ordhitar

powerwalk och outfit. Vilka trendord, jag säger då det! Nu för tiden ser man orden mest hela tiden. Tycks känna så iaf.

Har för övrigt; Gått i skolan idag. Trevligt var det. Ringt runt (från Kristdemokraterna) till småbarnsföräldrar i Knivsta län och frågat kring detta med "barnomsorg". Duktigt, jag har gjort min insats för maktskifte-06. -varsee för det.

Ska sova snart var det tänkt.

Känns som jag blviit lite tråkig på senaste. Men ibland tappar man liksom lusten. särskilt för mina djupa tankar. vad har hänt liksom ? Men, tro mej, jag kommer igen ! Laddar för tillfället:) Nya frågeställningar är på g. Gillar iaf att läsa bloggar med många tankar å funderingar ! det är HÖGST INTRESSANT och ibland lockar det till å med fram ett leende från min sida.

Nej, godnatt människor och trogna bloggare !


tanken slog mej att de tva längesen sen "dagens visdomsord" borde ta upp denne tradition ännu en gång. eller vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Sofie

det finns nog många som vill läsa dina "dagens ord" /s

2006-09-05 @ 16:13:33
Postat av: Johanna

Sofie: Jaa, det hoppas jag. ska försöka ta upp det igen, lite mer regelbundet:) Ni får gärna skriva era reflektioner kring det oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback