SinnesFRESH!

..en kort dag. -det gillas! :)

Uussch så kallt ute men känns trots allt lite mysigt ändå med kylan, (trodde ja aldrig skulle säga det. men nu va det sagt!) Vintertider är gött ändå. Fast sommaren ligger självklart etta på toplistan!


För övrigt; Jag gillar mitt liv. & nu ska jag vila sen ska jag plugga, sen får jag se hur jag gör med kvällens påhitt ?


KDU- Kansliet 17.30- Taco-kväll å film! Ring till någon för frågor! Tycker absolut att de som är intresserade ska pallra sej dit. -YES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för film dem ska visa?

2006-09-05 @ 16:15:24
Postat av: Johanna

det var en politisk film som visar vart våra skattepengar hamnar. bl.a går nåra hundra tusen till en hattfabrik i smålands mörka skogar. Tummen ner för det !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback