Självutnämnd hobby-blogg-läsar-fantast

snart, mkt snart är det matte. Dagen började en aning hektisk, när jag sov lite för länge- Men jag kom i tid. 7 min innan lektionen började(!) Vilket tyder på att jag är grym på att komma i tid;)
Spanska var första ämnet, kul & höra om Argentina. -Tack Gabbi.
Därefter blev det idrott. Idag skulle vi endast lägga upp en individuell träningsplan. OH detta blir as bra! Personligen blir det löpning m. pulsklocka. Ska bli intressant & se vart detta leder till. På sidan om blir et gymning. Har äntligen bestämt(jaa, någorlunda iaf.) mej för att beställa ny tid hos personlig ass. Trevligt detta! :) då får man en sorts drivkraft om man har lagt upp en plan. GÖTTANS!

Slutar möjligen lite tidigare idag. Skönt!
Aja, nu ska jag iväg å räkna räkna räkna.

Vintagebloggarna är för övrigt ganska roliga å läsa. Min nya hobby. -Bloggläsare! Me like.


Hejsvejs så länge.

..och för er som inte vet, inte har en blekaste, inte har uppfattat, inte förstått, eller inte insett så är det F R E D A G imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG

2006-09-14 @ 19:25:21
Postat av: Johanna

Yes. idag, ännu IGEN!

2006-09-15 @ 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback