Stand by me - Shayne Ward

lyssnar på glädjemusik. Shayne Ward var namnet. Smör va förnamnet, men jag gillar det. Man blir glad av den å det är väl huvudsaken? :) Min nya favorit, för tillfället iaf.

Fin dag. Kort va den oxå, eftersom det är C-vecka på Katedralskolan denna veckan:) YES.
Igår va det kör hela kvällen lång. Jag åkte dit trots många om & men. Kändes bra när jag kom hem.

imorgon åker Sofia&Petter till Mallorca. Så härligt för dem ! En skön helg, minst sagt:)

Nu ska jag ladda batterierna. Te vore gott & GODA smörgåsar till. Japps det får det bli!
Sen blir det plugga-hela-eftermiddagen-lång för att sedan kolla på IDOL & debatten på tv4(?) kl.21 mellan Göran Hägglund -KD och Göran Persson -S detta kan bli MYCKET intressant. REKOMMENDERAS!


Adios!


för övrigt; Slog tanken mej att man borde ha en -blogg-fylld-med-politik-och-annat-intressant. Det finns ju inga liknande bloggar. eller jo kanske? Men det vore iaf intressant. Ska fundra vidare på det.

Adios, ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En politikblogg är välkommen!

2006-09-07 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback