tanken slog mej...

jag gillar ju ZARA mycket. Denna fina butik är härlig & min nyfunna favorit. Såå, tanken slog mej att man kanske borde åka till Espana (Zara är ju ursprungligen från Spanien!) å praktisera där. Under nån/nåra månader. Det skulle va ett ypperligt tillfälle att praktisera min spanska & lära mej mer ! MYCKET mer till å med. Till på köpet skulle jag komma in i dera kultur. OH va roligt! Men samtidigt finns det fantastiskt mycket mer å göra än å jobba i en klädbutik. Mer givande saker. Kanske borde satsa på det istället? Jobba, resa jorden runt. LÅter mer seriöst. & eftrsom jag är en ganska seriös person. ( där kom erkännandet, tro mej jag har humor. GALEN ibland, men trots allt ganska seriös i grunden tror jag)

Aja, Jag vill göra nåt bra av mitt liv. Mina år som ung vill jag ta vara på. Verkligen. Inte slösa bort på något onödigt. Men praktisera spanskan ska jag göra. Frågan är bara vart hur när ?

detta återstår att se helt enkelt. Ska inte analysera mer, vilket jag är toppenbra på.

Jorden runt- MYCKET resande blir det iaf efter gymnasiet. Jag ska ut i världen, och resa- jorden-runt står på högsta prioritet på min lista Att-göra-under-livets-gång. En annan sak jag ska göra är att hoppa fallskärm från flygplan. Jag är en mycket målmedveten människa. Så detta är redan bestämt sen år tillbaka.
Vädligt intressant & spännande, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mikk

ZARA fanns i estland före sverige ;P

Postat av: Johanna

Mikk: Du har antagligen alldeles rätt, tuur att det inte är alltför långt å krångligt att ta sej till sthlm, annars vore vi uppsalabor illa ute. tro det eller ej.

2006-09-09 @ 01:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback