VAL-2006, RÖSTA BLÅTT!

Säg nån som inte lagt en tanke till det. Detta är dagen som kan förändra, vända om hela Sveriges framtid. Ge den ett nytt liv. Hade jag kunnat så hade jag gått å röstat. Helt klart!

Jag ska iaf sitta på valvaka hela natten lång. Blir spännande detta! Nästan så att man är lite nervös,


Till dej som undrar å inte har bestämt dej; Ge Alliansen (varför inte kristdemokraterna!) en chans. ! De har mycket mycket bra politik.

Nej, det här blir något utöver det vanliga, minst sagt.


Dags för frulle, sen ska jag iväg till Vallokal å hjälpa till hela eftermiddagen, därefter Hellbom å därefter vidare till Kristallen för Valvaka.

Partyparty.


Rösta rätt, Rösta Blått!

Fredrik Reinfeldt, är sjuukt duktig så han blir en toppen minister. Jag gillar han starkt.

KRISTDEMOKRATERNA, har ruskigt bra politik, så kika över den en extra gång innan du går å röstar! Tänk till människor!

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Jag röstar absolut blått!

Postat av: johanna

Qaroline: Härligt!! Låter mkt mkt bra.

2006-09-17 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback