Varför dör de oskyldiga?

hej,

kom hem för en stund sen. var tvungen att åka tidigare från kören, för jag måste verkligen sätta igång med detta projekt. Mitt arbete i Människan Socialt och Kulturellt. Sitter här å ska skriva ut massa olika faktadelar om Iran. Ska blir väldigt intressant detta. Men till min stora förfäran upptäckte jag att jag suttit en bra stund å klickat ut alldeles fel fakta. Så nu har jag en hel uppsättning med fakta om SVERIGE. Kära älskade Sverige, FEL land. -Tack för den. Så nu sitter jag här å ska skriva ut rätt. Att vilja göra rätt räcker tydligen inte, man måste visst göra det oxå.
Iran är ett mycket intressant land & Asien är ett stort område som jag så fruktansvärt gärna skulle vilja besöka. Dit ska jag åka.


Nu så, snart klar.


Mina tankar går åter till lille Noel. Kan inte sluta tänka.
Varför dör alltid de oskyldiga? Förstår inte. Det blir en evig fråga,med ett svar värt Guld och mer därtill.


Jag hoppas på en framtid värd att längta på.




Där skrattar du, där ovan, tillsammans med änglarna. Bekymmerslös och utan besvär. Snart möts ni i landet ingenstans, i Nangealia.

Kommentarer
Postat av: sara

följ med mig till indien och barnhemmet den gång jag återvänder kvinna!

2006-09-26 @ 22:23:00
Postat av: sara

...så får du se det bästa av asien alltså...

2006-09-26 @ 22:23:36
Postat av: Johanna

Sara: Det skulle jag fruktansvärt gärna vilja göra ! Indien, helt otroligt vilket spännande land. Dit vill jag oxå åka !

2006-09-27 @ 07:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback