Världen är lätt att andas med en borgerlig regering

trötter som få. gårdagen blev sen, tyvärr & ännu en gång.

Idag hade vi två lektioner, två lååånga låånga . trodde att jag aldrig skulle få mat. Eftersom jag gick upp sent, (tok sent) så hann jag inte äta frulle ordentligt. Därav min hunger. Men vid 11.35 fick vi äntligen gå å käka lunch. -Tack för det!


Svängde förbi Willys när jag va påväg hem, inhandlade Crunchy (m. jordbubbar & youghurt) det enda rätta!
& sen dip (ostbågssmak, rekommenderas! ska ätas till morrötter & gurkstavar) & gräddfil. Så nu är det fest hos mej, I och med min nyttighetsdeal med Salem måste man tänka gott & nyttigt. Tänka ut allt gott som är nyttigt helt enkelt;) Mycke trevligt. Övervägde att följa me brudarna ner på stan, men ack så trött jag var, kändes skönt å bara åka hem.

har kikat runt på bloggar här, å det är verkligen kul. Finns massa roliga m. olika teaman. Gillar toplistornas bloggar. Skoj är vad det är.


dags å göra annat.



Nordic snart. skönt.

Kommentarer
Postat av: ...

Heja Alliansen

2006-09-19 @ 17:25:09
Postat av: Johanna

Amen!

2006-09-20 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback