bytte brallor på parkeringen



idag kommer mina två pärlor hem, äntligen säger jag. Nu vet man vad kärlek är. Haha, saknat er som as. :) !
javeeeistt,



Idag vart det en kort dag, fast ändå lång
- cyklade till skolan con mi madre. love it. insåg idag hur kul det är å cykla:P låter knas men det är kul.
- två lektioner, SH B + Sv B, på samhällen kollade vi på en film, can't remember the name,
- lunchade m. mami på Café 018, bästa i stan tror ja! jättemysigt där, känns som å sitta hemma typ, iaf i soffan.
- tog cykeln genom stan,
- sväng in på HM
- vidare till friskis
- därefter hemåt,
- stannade på Willys, bytte brallor på parkeringen, haha skön syn må ja säga:P folk glodde, men ja va lika nöjd ändå, kan ju va värt å poängtera att ja hade min parkas, som är lång:P så folk såg inte mer än de behövde se:P
- at home!

ikväll ska ja va ensam hemma med min minsta syster, oså ska jag räkna matte hela eftermiddagen,


om 1,5 h kommer Emma och Vic till Arlanda,? nånstans då iaf, yeah.
Fy vaa ja tjatat om dem:P


Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Carrro

varför i hela friden bytte du byxor på parkeringen Johanna?!?!?! ;) knasboll :D

Postat av: Anonym

carro. hahah ja va tvungen:P klarade inte av å cykla i stuprör så ja bytte till mjukisbrallor:P :D:D

2007-04-18 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback