comes around.. goes around

Fin kväll. dock blev mina fantastiska planer inte satta i verket. det kommer senare. Detta med störst orsak till att ja inte har körkort ännu. Säämst. annars hade det blivit andra bullar.´- Oja, party hela natten. Lätt!


har iaf avklarat ett uppdrag idag. projekt Övertalning.! Micke ska till Riksmötet ! wee, min övertalningsfras var: Tänk såå sjuuukt kul vi kommer ha!
och det är sant. partyyy folks från uppsala+sthlm. kan inte bli mkt bättre än så ! nej nej:D vilken kombination säger jag !

och hipptjillevipp, (haha vilket knäppt ord för övrigt)sitter man hemma hos emma. fick skjuts hit. - thaaanks.

det va mkt folk hos maria ikväll. och det va trevligt.:)!
imorrn blir det champagnefrukost och mkt mkt myyys. Kanske grillning å allt som hör till ! ska iaf ner på stan å hänga lite skulle ja tro.

Livet är bra härligt ibland.

och framtiden likaså. När vi åkte hem småpratade vi om framtiden. och jag inserr vad mkt roligt det är som ligger framför. - Hela mitt liv ! , som knappt har börjat.


ännu en gång: körkort, jag längtar ! när ja har det i handen, då ska jag va glidaaarn själv ! -thats the waaaay;)!!


Puss och godnatt. och glöminteattförlåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback