dejtade dej

skönt å ha er hemma brudar, nu är allt sig likt igen,

dejtade min emma idag, wee. mycket mycket trevligt och uppskattat.

slutade tidigt ännu en dag, thaaanks. så då vart det mat på mammas jobb, hon köpte sallad till mej, så satt ja där uppe. käkade lunch vid 11 typ, tidigt som as. men det va gott å ja va hungrig:P

cyklade till skolan idag med, så då tog ja cykeln till stan,käkade å sen cyklade ja till pappas jobb, tv4a huset för er som undrar. där pluggade jag matte så gott det gick. sen efter nån timme kom emma förbi, vi satte oss ute i vardagsrum/kök, där det finns soffor å mys, är jättefräscchigt där tycker ja:)! va så sköönt å se denna efterlängtade brud idag. glad glad vart jag:D å brun å fin va hon:)! satt å pratade en lång stund, över en timme. fikade, kaffe och kakor:D wee, hade mkt att prata om å ja lättade mitt hjärta å hon lättade sitt:) precis som det ska va;)

efter ett tag (säkert 1,5 h) gick vi in på kontoret, räknade matte vid 15.30 gick vi ut, emma droppade hemåt, å jag tog cykeln till willys.

har räknat matte så gott det går idag;/ prov imorrn, å det känns inte så glädjande. måste fortsätta nu..
panik.
fundrar starkt på å skipa idrotten imorrn å sitta å räkna lite. vore toppen bra det.
- ja, så får det nog bli .


Barcelona närmar sej, Venezuela närmar sej, sommaren närmar sej. -jaarrrå,


Goodbye, tänker inte säga nåt men DU vet va ja tänker.
nästa vecka ska vi till sthlm/skansen, weee,

Kommentarer
Postat av: emma

Var eftrlängtat att få träffa dej! Du är så go min vän! Hoppas du hittade nyckeln och min hemliga lapp i din mattebok;) puss

Postat av: Johanna

Emma: Tack för lappen!!! så söööt:)!! <3
ja hittade nyckeln;) haha den låg under väskan. heelt sämst:P haha . puusss

2007-04-18 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback