Have some fun girl,



Thanks God for:

- påsklov, vad vore mitt liv utan LOV?
- Hasses Trafikskola, på måndag smäller det, - Körkort here I come
- nagellack, jag köpte mej ett rött idag, mitt gamla är borta -hittade det aldrig
- SKOR, 2 par på 3 dagar, slår nog det mesta. - skickligt, idag blev det vita lacoste, mummaa
- Ipods, min musik är mitt liv, (njaee inte riktigt, men jag diggar min ipod till tusen)
- French Hot Dog - finns INGET godare, såå sjuuukt gott, gjorde mej på bra humör fort som ja vet inte vad
- Middag i goda vänners lag, som det så fint heter. Middag blir det ikväll hos Sara E, yeaa
- 18års gränsen, snart är jag där!
- Mobiltelefonen, va tänkte vi på innan liksom?



Vore iförsej inte helt fel med utomlands nu. men men, det kommer. Barcelona+ Venezuela inomkort,

Weee,

/Jo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback