Livet börjar idag- 18 år nu !

image293

Kate Moss -


så sjukt snygg bild, och jag är så glad idag. 18 åårrr, äntligen efter låång väntan. hann ju iförsej inte reflektera över det. Innan dagen va här, läskigt -det går för fort.

fick en guldring av min farmor. som hennes mamma fick av farmors pappa när de vart gifta ett år. Denna ring visade farmor för mej när jag var 10 år gammal. Då sa farmor att ja skulle få den på min 18årsdag. För mej som 10-åring kändes det som en oändlighet tills min 18-årsdag. och ja minns att ja längtade till dagen som ja skulle få ringen på. Idag är dagen här och jag minns händelsen som det vore igår. Mysig nostalgi.


18 år är inte illa. Livet börjar idag.

Kommentarer
Postat av: dessan

GRATTIS JOHAAANNAAA :D:D:D:D:D:D <33

2007-04-07 @ 14:07:59
Postat av: MALIN

GRATTTIIIIS SÖTNÖT ;) Hoppas du får en underbart härlig födelsedag, sött det där med ringen också! Det är nostalgi :P PUSSPUSSPUSS!

Postat av: Johanna

Dessan: taaacccck brudewn;)!!
MALIN: oohh baby,. taaacck!! jaaa det är nostalgi;)!! PUSS!

2007-04-07 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback