mitt underbara liv och jag.


Lång dag på Skansen och Stureplan. Jag är trött, men nöjd.

och föreläsningen på skansen gjorde ju inte att mina trötta ögon blev piggare direkt. trots att det va gasnka intressant hindrade det inte ögonen från att trilla igen och mitt huvud från att nicka till. Jag var trött helt enkelt.

men piggades upp efter några långa timmar på skansen genom en promenad tillbaka mot stan, med en coca-cola i handen,, strandvägen å neråt mot stureplan. Jag var nöjd helt enkelt. welcome back to civilization. kände mej som skogsmulle i stan. men det va det värt. fattar inte varför, men det kändes verkligen som ja kom direkt från skogen. -tragiskt.

Leif på skansen va duktig iaf, och Stureplan lockar som as!
Jag vill BO i sthlm ! leva ett år av mitt flotta liv där, yes,


för övrigt; bror + lag vann DM idag. skolmästerskap. Congrats !

Klirrade med skjuts hem med daddy, trevlans det.
och som så många ggr förr, å som alltid slutade det på donken, innan hemfärd. Varför ´blir jag inte förvånad? denna gången mc donalds ut mot stekarstället.


Kommentarer
Postat av: emma

Du, jag & bo i sthlm någon gång under vårt liv :) kärlek.

Postat av: MALIN

Johanna, hur bliir det? :D haha, Stockholm nästa? pussss.!

2007-04-25 @ 21:42:32
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: johanna

Emma: Jaa absolut;)!! kärlek
Malin: jag är ledsen, men det går nog inte;/ inte på lördag iaf. men söndag? kan du då? :)!! ja kanske kan söndag, men lördag gick tyvärr itne:/ sorry.

2007-04-25 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback