mitt underbara liv



galet trött, för skolan tog halvt kol på mej idag. vet inte hur många varv det blev i kiosken idag. men ett antal iaf:P
inget te iaf, men kaffe. - så kan det gå.

Jag va hemma på morgonlektionerna idag, å kom in till vårt coach-samtal-med-mr-studierektor-och-vår-handledare inför PA:t. Såå bra det kommer bli. och han blir lika imponerad varje gång vi ses. - Jag är mer än nöjd, för detta bådar gott! BÄST är vi, vp å ja;)!
därefter spanska slutprov, lunch, åså va Tomas Östros i Aulan på diskusion. och, oj va det blev hett ibalnd. Vp va på g oxå;) haha. därfter lång rast å sen Rättskunskap. fick sluta tidigare ! sen gick vi neråt stan, jag å vic, å träffade nån vi inte sett på mkt mkt länge. hahah mr. dyker-upp. numera bebodd i götet. Kul för honom!


Ikväll hittas det säkert på nåt skojs skulle ja tro.

Denna veckan är ganska skön trots allt plugg ja måste göra.
Imorgon: Börjar 8.30 slutar 11.30, at night teater+middag kanske. skolans Carpet, som det stått om i tidningen, jag går gratis mot uppvisande av matkort. -yes,
Onsdag: Heldag i Stockholm,
Torsdag: Halvstudiedag, börjar 12.35 Slutar 16.40
Fredag: MALIN kommer till stan;)!! HURRA för detta ! utan pojkvän:P så nu blir det party på riktigt snygging !
Lördag: Antagligen en trip till STHLM , med MALIN!! för vic jobbar, så då måste ju malin ha nåt å sysselsätta sej med:P, på kvällen inflyttningsfets, ellr nåt annat roligt.
Söndag: nåt skoj!
Måndag: Sista April !
Tisdag: Ledig

..sen kort vecka. Mumma!! och precis va ja behövde.

Nej nu blir det mat. därefter nåt roligt.

Nu är jag glader, trots plugg å annat, men et är sånt vi tar på sidan om;)!

Kommentarer
Postat av: vic

Johanna, du och jag är så sköna!.. Love you, men galet var det att vi träffade galningen på stan. Han måste vara mytoman!... framtiden får utvisa!.. PUSS

Postat av: Johanna

Vic: haha jaa vi är så sköan som allra helst du å ja;)! hahah jaaa minst sagt galet ! hahah, jaa men eller hur. :P annas, vilket flyt den killen måste ha! rikemannen själv;)! vi lär ju ta roadtrip förbi ner till gbg sen i sommar när vi alla ska ut å kolla läget, ta reda på sanningen:P;)! PUSSS

2007-04-23 @ 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback