not my last goodbye babies,

image294



Idag smäller det, ikväll smäller det.
Körkort here I come, säger jag.

Fick ju vääldans bra presenter när ja fyllde år.
Närmare bestämt:
- Körkort + intensivkurs
- Venezuelaresan
- Pengar (taacck mormor, morfar och farmor!)
- smycken, (gammelmormors vigselring + örhängen i gult+vitt guld,)
- massor av Godis, (de vill tydligen att ja ska bli tjock)
- skor, (för tidig present av mami, 2 par)
osv..

Ska få en tee uppsydd av Emelie, (hon där ovan;)!) den ja hade på mej på modevisningen, vi ska kolla upp tyger så ska hon sy den åt mej. Jag älskade den ! - såå het;)!

Ikväll får ja skjuts av farmor till Flen, där ja kommer tillbringa veckan, ska gå intensivkurs. 4 dagar, weee,
hemfärd: Fredag. Hoppas innerligt detta blir bra.


Har fått sjukt bra musik av mina kära vänner, becka + emma i helgen. såå nu ska det lyssnas,.

Favoriterna nu är; James Morrison och Paolo Nutini. Läskigt sköön musik.


För övrigt saknas människor ur mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback