oh vilken underbar dag



och jag är så glad.


vi var ute igår, så dagen/natten blev lång. kl. 04.12 kom jag innanför dörren. (Pappa va så söt, haha å ringde både kl. 23, och klockan 02.33 för att se så allt va okej. Sa att ja skulle få skjuts hem av mr. S å då gick det bra. "Om du inte får skjuts hem så betalar jag taxi hem åt dej Johanna. Det händer så mycket ute nu på kvällen." - ja men visst, taxi som betalas atackar ja inte nej till;)!) Efter middagen me mina kära klass-vänner så bar det iväg till Lotus.
och jag kom in! 18årsdag imorrn, så jag va nöjd. mer än nöjd. Hade mitt ruskigt-bra-knep, som bara jagvet, haha.
å nåra fler. attityd människor, it's all about attitude.;)


Idag blir det;
middag med familjen. det är ju PÅSK! och långfredag.
Sara och jag ska räkna matte,
tvätta min moped för försäljning, (har nåra intresserade,- snart är ja en rik själ;) )
städa mitt rum+ toalett
leka m. folk.


Glädjeämne: Imorrn blir jag 18. har knappt hunnit reflektera över det, men ack så sant det är ! Jag är lyckan själv.

Thanks God for sms,


för övrigt: jag är mkt stolt över både mej å Vickan;) vi är duktiga vi ! igår sa vi nej. haha;) jobbigt å ha "folk" på sej, eller va säger du vic? haha wee, och Vickan skit bra kommentar till en kille som ville gå längre än en kyss va:
"Jag är inget lösnummer, Jag är en prenumeration" sen gick hon. HAHAH, sååå himla skön brud! Diggar dej Vic;)

Nej, nu blir det mat m. familj och farmor:)!
Min pappa är BÄST!

Kommentarer
Postat av: sara

igår var roligt! och det var så sjukt härligt att du var med! jag är så glad över att du attitydade dig in! :)
johanna, DU var skönast dissig, med en blick som sa allt till alla blonda män i skjorta som ville ha kontakt! du är lovely! glöm inte det! ha ett underbart lov, och GRATTIS! nu kör vi krogen lagligt nästa gång! PUSS!

2007-04-06 @ 14:56:14
Postat av: Johanna

Sara: jaa det va rolgit:)! kul att du oxå hade roligt!! blev lite orolig där:) ni är underbara! och det är så roligt att vara med er!! =) haha, jaa med lite attityd så går det mesta);) HAHA, jaa å mina dissar, stackars killar ! haha snart känd som den stors dissaren:P haha, taaack vännen min ! du är underbar! Jaa, krogen lagligt nästa gång !! sjukt kul;) PUSSS du fina !!

2007-04-06 @ 15:08:03
Postat av: vic

asså, det blev inte ens en kyss, ändra på det johanna!!
LOVE YOU

2007-04-08 @ 00:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback