Påskens budskap



Jesus dog på Långfredagen, och återuppstod på tredje dagen för att du å jag skulle få evigt liv. För att vi ska få leva i all evighet tilsammans i himlen. För alltid.



Gud är god, och påsken är värd att lägga energi på. Tänka fundera, å leva. Umgås med släkt å vänner, å njuta av allt som är runt omkring oss!


Jesus älskar dej, och dog för dina synder ! Ber du om förlåtelse och ångrar dej från djupet av ditt hjärta kan var och en bli frälst. och räddad från att evigt vara förlorad. En enkel bön är allt somkrävs för att bli frälst och räddad:)


Denna bön kan du be var som helst, när som helst:
Jesus, jag ber om förlåtelse för mina synder. Jag tror på dej, att du dog och återuppstod för mina synder. Kom in i mitt hjärta och bli min vän. Amen


om du funderar över något är det bara att skicka iväg ett mail; [email protected].
jag svarar på allt jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback