say goodbye



hur ska jag stå ut?

mina fina åkte till Arlanda nyss, å här sitter jag. och saknar de redan ! konstigt detta med saknad och längtan. Bara det att man är medveten om att de ska bort gör att man saknar de mer än om man visste att de va hemma. då hade man inte ens tänkt på det. usscch, hur ska jag klara mej i 8 dagar utan att varken höra deras röster eller se de?!


Nåväl, allt jag kan göra är att önska de allt gott å hoppas att denna resan får vara en välsignelse för de. å att de får det ruskigt kul !! men det tor ja itne ska va nå probs. mina partybrudar har kul oavsett var de är. hahah, sköööna;)!



..och jag älskar er ofantligt mycket. Ni är mina ädelstenar som jag aktar högt.
Ni är värda det BÄSTA !


jag avskyr att säga hejdå, oavsett när var hur, hejdå är det värsta som finns.

Viktoria Pettersson & Emma Hellbom. Var rädda om er, jag vill ha er hela tillbakaa!

Kommentarer
Postat av: vic

här sitter jag och grinar, så fint skrivet Johanna!
jag älskar dej!

2007-04-09 @ 23:58:56
Postat av: Johanna

Vic: naaw, va söt:)!

2007-04-13 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback