silvertrendenslårhårt





jaa,för visst är det gasnka hett med silver och metall.? ja, det tycker iaf jag.
ska sattsa på ett nagellack i silver har jag beslutat mej för. Ingen annan somkommit på det ännu, så det gäller å va snabb;) wee. för övrigt vore en grå/silver klänning mys, möjligen ettpar silverskor oxå, skulle passa föör bra till min nya trench, (eller va de tnu heter? för trenchcoat är det ju inte, )

nej nu ska ja lämna ha-begäret och kolla på Stockholm Live, hoppas på sköna människor ikväll. annars släpper jag det å kollarpå topmodel istället. huuuh, sen när blev ja sååhääär ytlig?

yeaah. hoppas det gläder nån iaf,
goodbye


förövrigt:
har farmor lovat skjuts till Flen på måndagkväll. På tisdag börjar intensivkursen. Yees. Kääns underbart skönt att ba släppa allt å koppla bort livet. Fokusera på det viktigaste och ba satsa! Ingen känner mej, jag känner ingen.
Perfekt !


Kommentarer
Postat av: emma

åh vilka fina kläder & skor :) man vill ju bara shoppa loss. Vad säger du, nån dag i vår i sthlm? Och käka glass vid vattnet...muuums

Postat av: Johanna

Emma: ojjaaa skämtar du eller, du jag sthlm snart!!
glass vid vattnet som förut;) do u remember??
puussss

2007-04-05 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback