större än allt



för att inte tråka ut mina läsare kan ett nytt inlägg vara värt att lägga energi på.

helgen har hittills vart bra. Känns som lov, kasnke för att jag vet att helgen bara börjat, och att helgen är extra lång.
2 dagar plus. ! - tackar för det.

fika å konsert i fredags kväll. mat m. emma en snabb visit här hemma. fiskgratäng. that's the way !!
skolan va rolig. tro det eller ej. sista lektionen hade jag Fe A och låg på gräsmattan ute å pluggade, i solskenet,
bör tilläggas att ja hade min älskade Ipod med mej. mitt  liv. eller iaf en del av mitt liv. Underbart! spansk musik spelades och jag slappnade av. det var underbart, språket är vackert. - det va det jag insåg.
jag insåg ytterligare en sak. och det var att jag snarast kommer att vara en del av detta språk. känns oerhört skönt att få komma bort, lämna mitt liv å göra nåt helt nytt. Inspiration och livsglädje spirar.

Lördag. hyrde bil å åkte till skärgården med daddy. Kollade på sommarhus och hade skoj. Kändes som en oas. det VAR en oas, där jag vill leva. onådd. På kvällen blev det inflyttningsfest hos Emelie Sehlin. Jag komsent, och missade maten. men det av trrevligt. därefterv utgång med brudarna. stötte på flera st där ute, skojs.
dj. n va dålig, ingen musiksmak alls. men vi dansade ändå.


idag är det party. min familj är borta i skärgården. tror att det har blivit fam. stens nya hängställe. - äntligen,
skärgården- istheway. jag ska plugga eng. grammatik hela dagen. sen 18årsfest i Storvreta.- därefter hem till Emma för sovning. sen imornärdet fullrulle. jarrrå,


Don't have to be the person you're trying to be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback