tankar som nått kokpunkten



Jarrrrå,

idag har jag hunnit med 2 teoriprov, ätit frukost, fixat i köket, satt på en tvättmaskin och plockat iordning i mitt rum.
har iförsej 12 teoriprov kvar:P men med tanke på att jag fick 69/70 nyss så känner jag mej mycket duktig;)

ska göra så mycket ja hinner. har en hel teoribok att gå igenom, men det är gött det,



jag längtar sjukt mycket efter min hellbom nu, måste prata ut med henne , helst innan ja förgås.
och vp, man måste ju ha nån att snacka interna skämt med:p haha, så sjukt ibland.


det som varit så nära blir långt ifrån och det som varit långt ifrån blir nära, Huuh.


Back to school imorrn för övrigt. och alla jublar. eller inte. men trevligt skare bli å träffa folk iaf,
och om nåra veckor blir det Barcelona och där efter hemma en vecka, å sen bär det av till venezuela. hur nu jag ska palla med allt detta? tänker ba på all planering å packning. Känns frestande att va hemma från Barcelona, konstigt va?! Kanske ska överväga detta, känns som att ja behöver ladda inför Venezuela å lägga all energi å krut på det.

särskilt nu mitt uppe i körkort å allt. Ibland har man på took för mkt att tänka på, - that's me . Hjärnor på högvarv inget att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback