the thing about you,



image303   image304

image305    image307


Kärlek är Stockholm. och jag är och förblir dödskär i denna stad. förr eller senare är det du å jag Sthlm. javisst.
och tills dess ska jag umgås så mkt som det bara går med mina underbara älskade vänner. Tänka sig så fruktansvärt härliga människor jag har runt omkring mej varje dag. Jag blir så glad av att bara tänka på det. Vickan, att torka dina tårar och vara till hjälp. det är allt jag vill. att det ska gå bra för dej å att du ska va lycklig! att du ska hitta vad som är värt att leva för. å leva. Du är underbar och dyrbar. Utan dej i mitt liv vore det svårt.

Idag stötte jag på Emma & Emelie vid Fyrisån. Snyggast och fräschast. Jag har oförskämt fina vänner. Åhva ni inte förstår hur mkt ni betyder för mej. Ni är mina änglar. och Emma, du är min själsfrände. Du är mitt hjärta.






Kommentarer
Postat av: emma

Och du är mitt hjärta :) Jag älskar dig!

Postat av: Johanna

jag älskar dej med !!

2007-04-26 @ 21:31:55
Postat av: vic

tack johanna för att du torkade mina tårar! det finns inga ord som beskriver hur tacksam jag är som har dig!

2007-04-26 @ 23:09:33
URL: http://victoooria.blogg.se
Postat av: johanna

vic: allt för dej Min sköna!

2007-04-26 @ 23:21:19
Postat av: Freddie

STOCKHOLM I MITT HJÄRTA! <3 =)

2007-04-27 @ 11:16:09
URL: http://freddisen.blogg.se
Postat av: Johanna

frrddie: jaaa ja säger detsamma du!

2007-04-27 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback