trött men glad



mycket mycket trött är jag. men det har varit en kul helg måste jag säga:) med as lite sömn;/ somnat halv fyra två nätter i rad nu. uusscha för det.

Party med mycket folk här igår, wee för det. vart lyckat å ja är nöjd. iförsej hade salle å ja mkt å stå i. haha som vi sprang runt å grejade ibland. men det va värt det;) jag är nöjd, å de t va nog de flesta andra oxå. fick bra cred iaf;D

Nu är det precis iordning städat å Salem har åkt. Ska plugga Spanish sen, har Spanska 5 Slutprov imorn, wee.
Grammatik för fulla muggar ska det bli.


..och jag blev mkt nöjd över alla fina presenter:) Thaaanks!
Fick allt möjlgt bl.a presentkort för en skiva som ja önskat mej as länge, med The Angles and the airwaves, den finns inte ute i butik ännu, så när den kommit får ja sms å ska dit å hämta den. yees! fick jättefin tavla av Emma, med massa bilder på henne å mej;) å så fick ja lite annat smått å gott av denna söting. fick även en locktång ja önskat mej av mina klasskompisarn å vic+ annat;) haha en basketboll av dessa filurer oxå, så sköna:P så nu är det jag Lisa+ basketboll på rasterna, hahah:D , fick badmössa å massa grejer av mikk å jerrry. haha :P jag som badar så mkt oxå:P elr inte;D Presentkort på Holmlunds av Sara å Maria; PUSS påer !! Hotpants+ halsband av Julia å Jaken, så hett;) örhängen å flera smycken oxå, -yes. detta och mkt mer.

tacktacktack

och Sara Elfvik. Tack för din skiva! Jag blir så glad när du ger mej sånt där, egen mix av låtar som du tänkt ut bara för mej. Du är underbar! och jag är så glad attja fått lära känna dej!


Tack för en fin helg och kväll!
/Jo

Kommentarer
Postat av: Carrro

kuul att det blev en lyckad fest. Ledsen att jag inte var där, men är tacksam för att du förstår! :) Du är en sån fin o rar tjej Johanna. Mkt vi gjort och sagt! haha :D mm, blir inte så mkt "hänga runt" tillsammans nu förtiden. lite tråkigt. Men samtidigt skiljs vägar åt ibland,och man väljer olika umgängeskretsar som man trivs bäst i. Men det betyder inte att jag tycker mindre om dig. För du är en pärla, och jag är glad för alla minnen som vi har tillsammans!! "brunnen, sthlm, crossnet-träffar!(hahahahaha...), samtal om allt mellan himmel och jord, tårar som lett till djupare vänskap, sommarbibelskolan och allt som hörde den till you know :P , våran 16-års fest, goodis!!! ;) spanien! :) Ja, det finns massor.
Du är en härlig tjej och jag är säääker på att Gud har så otroligt mycket att ge dig här framöver. Sådana underbara planer...
Du är unik och många många är glada över att få kalla sig vän till dig.
Aaah... Gud välsigne dig min vän! :)

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback