att vara kvinna innebär det en prenumeration på ELLE?

image334

Johanna gör nu sitt andra försök i att prenumerera på ELLE, med startnummer kommande inom kort. och hon har numera lärt sig hur det är tänkt att läsa dessa magasin, för att få ut mest möjliga. En prenumeration på Veckorevyn kändes på tok för ytligt och lättläst. Jag går nu vidare och eftersom jag nu är en mogen kvinna med körkort, inom kort arbetare på ett välfungerande, välbetalt jobb, snart ägare av kvinnoskor, dock singel men kär, kär i skärgård, öar och saltstänk. Så tänkte jag att det enda som kan tänkas saknas nu är en prenumeration på ELLE och en ny käck mobiltelefon, som folk med lätthet ska titta på och kommentera. Men eftersom jag inte är den som faller för varken frestelser eller påtryckningar, varken första andra eller tredje gången så kan jag nog tålas vänta på ett inköp av en ny telefon tills ekonomin är mer stadgad. men en prenumeration på kvinnotidningen är väl trots allt ett måste.
ELLEr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback