Bra bättre bäst,skärgården ärmin dröm!



inte ärdet kul att läsa en blogg som sällan uppdateras; jag vet. och ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Anledningen är att jag senaste dagarna befunnit mig i mitt nya paradis,: skärgården, för tillfället världens bästa plats. Särskilt idag när det var så fint väder.

För övrigt har jag läst massor av modemagasin senaste dygnet (dygnen) och är taggad inför hösten. Ska faktiskt bli riktigtkul att få kolla höstmodet och få sätta på sig nya höstkläder. och blanda med gammalt, förstås.

detta är skojs, det här med kläder.


Är ruskigt taggad inför Söndag, för då ska jag ta me mej mina fina vänner på konsert till Sthlm. P.Gessle står för underhållningen denna kväll;)! vilket gör att sommarkänslan kommer va påtopp! ska stå i tro för molnfri himmel och 25grader. Perfekt!


Nu ska jag dra mej en funderare på om jag ska orka mej ut till bilen och köra mot Hellboms hus. Kanske kasnke inte,

är för övrigt; riktigt bra på och köra. Körde hem i farmors fina Citroën, med farmor som passagerare. Detta på 1h 37min, direkt från skärgård till Uppsala. Skickligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback