it can only get better




It can only get better- Amy Diamond.



väldigt fin låt må jag säga:) Jag ska inte säga mkt denna gången för klockan har slagit sitt slag så att säga , och jag ska strax sova. men saker i år kommer bli annorludan. men accck va ja ska mogna och bli stor. Så är det, jag ska ta tag i saker. och timmarna framfr datorn är nu räknade. -Tack.

ett mail nån gång då å då, en blogg att uppdatera och en bilddagbok att kika i iite då å då kan va undantag. (vikla undantag? ja driveer) jag ska hur som helst samla mina krafter och börja greja med viktigare saker. så gott det går. för min längtan efter Emma Hellbom kommer ta över mkt, det vte jag redan nu.

Aja,nu ska jag sova. Godnatt. och tacck mina kvinnor för denna kvällen! Ni skapar mitt liv, och jag blir så glad av att vara i ert sällskap. heja Emma som är bäst!


All kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback