jag är bortskämd. what about you?




idag flyttar min fina vän Emma mot varmare breddgrader, eller kanske inte. men iaf åt annat håll. först ribbinge 2 veckor, isolerad.:P nej då, men nästan kanske;) å därefter mot Gbg. Känslorna är inte på tiptop kasnke, men det känns, mot alla odds, som att detta året kommer bli bra. trots allt. och fatta sjuukt kul vi kommer ha när  vi ses babe! Stört kul, + att vi plings mycccket myccket i telefn oxå;)! Perfect.,

Idag ska jag fixa med grejer här hemma. Sara min vän kommer förbi och vi ska hänga. Innan dess ska jag fixa min garderob. Kolla upp IKEA katalogen va min gamla garderob heter, ska införskaffa nytt rum va det tänkt.

På lördag räknar jag med ett besök i storstaden. TheVoice-partaj blir det och affär-tur oxå skulle ja tro:)! Sthlm är i tankarna.


För övrigt: Vår vänskap är starkare än en flytt. och har vi regelbunden kontakt så kommer detta året gå ruskigt fort! och det är bara du å jag som tillåter det som sker. Baaabyy, you are my man! och du förblir en del av mitt hjärta.
med kärlek/din


Jag är bortskämd med sjukt bra vänner, så är det bara. Ni gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback