jag uppgraderar mej trots att jag har ett år kvar,



jag går mot högre höjder och detta kan nog bara vara början på nåt ännu roligare, och större! Dock är inget beslutat och mycket kan hända på kort tid. Det vet ju jag, inte  minst Emma Hellbom (elle rhur emma?) men som sagt, blir det nog bra alltihop skulle ja tro. Det brukar sluta bra. även om man inte kan tro det.

vad detta är om ska jag ta upp senare, när det är bestämt:)!

imorgon ska jag;
till tandläkaren. fixa tandställningen, spänna å så. (den hänger kvar ett tag till, men jag trivs)
hänga me emma en sväng.

därefter blir det till och greja med saker här hemma, ska försöka planera hur mitt rum ska bli. Fixa med garderob och kolla i mina gamla grejer som mamma ställt in på mitt rum. har en del och rensa, ska däreter lägga undan det jag vill spara. Låter som en smart tanke,;)

NU ska jag ladda kamerabatteriet så jag kan fixa me min kamera imorrn.

Må så gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback