kärlek, IKEA och saknad



ge mej studenten i ett paket så ja kan sluta skolan å börja leva. :)

Jag vill ha ett jobb, en flytt och Emma. Helst en annan stad, helst en stad som börjar på G. Helst ett jobb som är värt, ett som ger mig massor med pengar som jag kan ödsla och ge till andra.



javisst.

Hursomhelst, så längtar jag till min gbg-trip i september. Ska bli sköönt, och så längtar jag till att allt ska ordna sej. så jag slipper fundera för mkt på min studieplan och på alla poäng i mitt liv som ska samlas in på ett å samma läsår.
Ge mej 150p.


för övrigt: saknar jag min emma så jag håller på å dör. (hon har vart i ribbinge sen i torsdags, ett år på annan ort ligger framför!) jaa, å det finns människor jag saknar i mitt liv. Life goes on:)! och lika glad är väl ja för det.


Idag va ja me pappsen på IKEA, har inhandlat mej en toalettsits i rostfritt stål;) haha, klå det, den som kan! har förstört min förra, fråga mej inte hur:P weee
jag ska köpa en stooor ny garderob i EK och skrivbord+ säng. å en del grejer. Blir så sjukt bra!

jag har för övrigt kommit fram till att en arkitekt utbildning i Gbg skulle sitta perfekt! vore så värt. ska kolla upp det mer, iförsej 5 år. men gbg verkar va en hipp stad att bo i så det skulle nog inte skada mej. ;) rraaa


ajaa, dags å ta tag i mitt liv. Läsa bloggar:P duscha å göra allt annat viktigt.



och duu, du kommer nog aldrig förstå att du faktiskt betydde mkt för mej. för jag visade det aldrig.


Kära vänner. Må så gott, och lev ditt liv, lev det med Jesus!

Kommentarer
Postat av: emma

älskade vän! jag kommer sakna dig så mycket, men det häftiga är att för varje gång vi ses igen så känns det som att vi aldrig varit borta ifrån varandra. Det är grymt! Ska bli underbart att få träffa er ikväll, ni är bäst! Älskar dig pusss

2007-09-01 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback