party natten lång



kl. 13.20

och jag hänger hos emma. har sovit här de få timmar vi sovit. Igår hängde vi ute i Bjärklinge, hos Fia. Hon är nu 19 år, så grattis till henne!! vi kom dit ganska sent, och åkte hem vid 4-tiden så nu är man lite trött. Emma va uppe imorse för å greja med tvätten. Flytten är sjukt nära. Imorrn ör det utbildning på Ribbingebäck, och 2 veckor framåt. Däreftetr flytt ner till Göteborg. Kul kul, för henne och gänget. men tråkigare för oss som sitter kvar i båten så att säga. Men det blir bra det med, nästa år funderar jag på en flytt neråt jag med. Men det är ett senare kapitel. Måste ju hitta på nåt å göra där nere oxå;)!

Idag består dagen av lite tårar. (för så känns det nu, skulle ja tillåta det skulle ja grina, men jag tänker inte gråta, för det blir så jobbigt då) packning, jag ska hjälpa bruden min! sen ska jag hemåt, och förhoppningsvis hämta vår bil om den funkar, den slutade funka här om dagen. sämst. Därefter hem hit igen, (mitt andra hem här i livet!) för mys och lite hejdå, om vi pallar. Annars röstar jag för bara mys!

Nu ska jag vara underhållning för emma, my man!

/jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback