party varje dag.



Tidig morgon, som att jag aldrig vart med om dem förut i sommar. Knäppis som vaknar så tidigt. Iförsej var det väl lika bra eftersom jag ska åka till skärgården idag. saknar min familj som ja knappt sett på hela sommaren. så vi åker i den röda lilla caben, älskaaaa den!!, och ska hänga där lite grann. Emma är där tills imorrn, för sen ska hon å vic på missions till Grönan. jag stannar nog kvar om det är roligt. ska ju hem oxå, blir så nice det:)!!


för övrigt: är du världens finaste. och då är frågan varför jag säger så?


aja, paarrrtyy i min partybil !


ha det gott mina vänner,

Kommentarer
Postat av: carro

när får lilla jag följa med dig dit?! ;)

Postat av: Johanna

carro: när kan du? :)!! du kommer älska det.!

2007-08-03 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback