saknad är som ett tomrum

image342

säg mej vackra kvinna hur det var tänkt att jag skulle klara mej utan dej? Nu börjar jag, sakta men säkert, inse att du faktiskt kommer flytta.. och jag vet inte hur saker kommer bli här hemma utan dej. Jag kommer sakna dej så mycket att ingen kan förstå det. Okej, 6 veckor är lång tid men det har ett slut. 1 år är lång tid och har inget slut, för 1 år kan sluta i 10, 20 eller 30 år, eller aldrig någonsin. Att inte ha en Emma att springa över till när man som mest behöver det, kommer känns bajs. Emmaaa, varför? Jag vill ju ha dej här vid min sida varje dag.

Men jag vet att vår vänskap aldrig någonsin kommer tillåtas att rinna ut i sanden, eller försvinna. Du är och förblir min själsfrände vare sig du vill elelr inte:P och jag kommer för evigt att vara din vän. Och under detta år blir det gbg som står på kartan, mest hela tiden vill jag uppmärksamma om. Dyra bilkostnader, tågbiljetter och annat lär det bli. Men that's life, och nästa år, kanske vi ses där nere:)! Vem vet;) vi möts hursom helst upp, och då har vi framtiden framför oss. Hur mysigt är inte det på en skala?

Älskar dej, min vän och jag saknar dej redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback