soldag



och sjuukt va man blir trött av solen. iförsej har ja inte ätit bäst under dagen, en anledning till min trötthet, men lite borde man väl tåla?

hursomhelst har dagen varit till belåtenhet, efter en lång stund på bryggan så åkte vi hem, dumpade lite grejer, hämtade bror och begav oss åt IKEA/Stadium, för att kika lite. Jag har nu börjat på mina funderingar kring - omändring av rum. och ska nu fullfölja utflyttning av kläder till en bättre "garderob" utanför mitt rum, bredvid min toalett. Där det finns klädställning som man hänger upp alla kläder och får världens bästa översikt. -YES! därefter ska jag hänga upp tyg, med ett hett mönster som man kan dra för när man känner för det, (när man inte vill att alla ska se vad man äger för kläder kasnke;), och när det är stökigt osv. vem veet) Hursomhelst, så ska mitt rum antagligen bestå av kritvita väggar, fotöljer, ett bord i aluminum, en bokhylla, skirvbord och nästan en hel-vägg med svart/vitt tavla. får se vad för motiv, men det vore gött och leta fram nån gammal bild på när man va liten elr nåt, förstora, ordna till svartvitt, och hipptjillevipp ha en egen personlig vägg med en själv på. Maybe, baby. Ska fundera mer, låt det flöda!

Imorrn:
ska jag hämta ut mitt körkort!, ta mej åt Carro- hållet, och leka lite. om hon kan och vill och så dära:)!
Torsdag: Skärgårdsyra! IGEN! Då med partybrudar me mej. MYS! och där stannar vi väl nåra dagar,
för att på Söndag hänga på Per Gessle konsert! -yeees!!

sommar sommar sommar

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback